Posts

Showing posts from March, 2008

Katakan TIDAK!!!!!

Oh Tuhan....tolong beritau siapakah peminat bawang putih bawang merah yang minta rancangan tu diulang siarkan kat tv3 sekarang ni? Adoi..adoi..Salah siapa la ni. Marah tul aku ngan tv3 sekarang ni. Kalau diikutkan tag line tv3 " Sentiasa disisi mu" tu aku rasa memang dah bukan kat sisi aku dah sekarang ni.

Adakah rancangan yang disiarkan semula tu merupakan atas permintaan ramai? atau tv3 sendiri yang sengaja nak jimatkan kos pengeluaran drama2 tempatan (kalau ada la kos2 mcm ni..ehe) atau drama tempatan dah takdak duit nak buat drama baru yg bagus? atau ini adalah atas permintaan pengiklan tu sendiri?

Kadang2 pengiklan tu nak pulak produk diorang ni disiarkan mengikut rancangan tv yg popular. tapi aku tak tau la plak kan, cerita merepek macam bawang putih bawang merah tu pun ada nak selitkan iklan2 diorang. Sebagai pengiklan kan (ceh..mentang2 la aku blajo sket advert ni) diorang tak rasa rugi ke melabur berpuluh ribu (katakan RM30,000) utk beberapa minit, pada program yang…