Posts

Showing posts from August, 2008

canon eos 350d

Hampir setengah tahun gak la aku tak sentuh camera aku ni. kesian gak aku tgk ia keseorangan kat dlm almari. Sejak ia mula dinyorokkan dlm beg, dan diletakkan dlm bilik di rumah sewa, aku mula tawar hati nak guna ia. Bukan apa, aku takde masa nak bawa ia berjalan2. Maklum la, camera aku ni perlukan teman sepermainan gak. Kalau takde teman, maka moodnya akan lari. tiada keseronokan utk men'capture' keindahan alam ni. Dengan kata lain, aku takde member yg sehobi ngan aku ni utk bereksperimen. Ahh..tensen ah!

Disebabkan tu la, mulai sem ni baru la aku nak bg kehidupan semula kat camera aku ni. Tapi kali ni aku akan serahkan untuk sementara waktu kepada junior aku yg amat memerlukan camera jenis tu. Serah sementara ni maksudnya aku akan sewa kan la camera aku tu. Ala, memula tu sedih la gak..pasal aku akan berpisah gak ngan teman tak sepermainan aku tu. Agak murah la gak sewaan aku pada junior aku tu. Xyah la cakap bape..nanti terkejut lak org tau. Terkejut kalau mahal xpe..ni terk…