Posts

Showing posts from 2016

Cara atasi alergik hidung

Image
Dah ada 1 botol kat rumah belum? ;)

Saya ni alergik hidung tau dari kecil. Alergik pada habuk, bulus kucing, cuaca yang sejuk2. Yang peliknya kalau dengan belacan memang takde alergik langsung, sebab tu stok belacan wajib ada kat rumah hehe. Teruskan membaca kalau nak jimat duit dari beli ubat.
.
.
Musim2 hujan ni alergik saya ni makin menjadi-jadi. Tengah malam kena, bangun pagi memang kena. Saya memang akan standby Minyak Herba Asmak kat tepi waktu tidur.
.

Asal bersin je capai minyak ni. Bila hidung tersumbat tu, lepas je pakai Minyak Herba asmak ni terus jadi longgar ruang hidung tu. Best, saya rasai sendiri. Kalau dulu-dulu saya terpaksa bergantung pada panadol solluble  atau air tin 100plus, tapi sekarang dah tak dah.
.
.
Seboleh bolehnya saya nak elakkan guna ubat klinik untuk kes-kes kecil macam ni. Melainkan kalau sesuatu yg berat dan mudharat itu lain cerita ;)
.
.
Salam jumaat, penghulu segala hari <3 .="" 3="" p="">




Penawar Asma, Semput, Lelah oleh Minyak Herba Asmak

Image
Ramai yang mencari rawatan untuk penyakit asma. Macam-macam juga produk yang di jual sebagai penawar untuk Asma mereka. Kebiasaannya penghidap Asma menggunakan alat bantuan seperti Inhaler untuk membantu mengawal Asma pesakit. Selain daripada Inhaler, pesakit juga boleh mencuba rawatan alternatif dengan menggunakan Minyak Herba Asmak sebagai penawar Asma.

Kenapa saya cakap ianya penawar Asma? Ini kerana kebanyakan pelanggan-pelanggan saya yang menghidapi Asma sangat berpuas hati selepas menggunakan Minyak Herba Asmak secara konsisten dan berdisiplin.

Kali ni saya nak kongsikan cara penggunaan Minyak Herba Asmak yang betul sebagai penawar asma. Saya dapati ada juga pelanggan yang kurang jelas tentang teknik-teknik sapuan minyak MHAM ni untuk kurangkan Asma mereka.

Sebelum tu, saya nak terangkan dahulu fungsi Inhaler ;)


Inhaler


Inhaler adalah alat yang mengandungi ubat-ubatan yang diambil dengan cara bernafas ke dalam sejenis alat.Terdapat banyak jenis inhaler dan anggota kesihatan akan m…

Minyak Herba Asmak: Dah Tahu Cara Guna Spacer Inhaler Yang Betul?

Image
Semalam saya dah janji untuk share cara-cara menggunakan spacer yang betul kan?
Okay, boleh rujuk gambar yang saya sertakan sekali tu.
.
Oh ya, saya perasan spacer ni macam tak berapa digunakan di kalangan pesakit di Malaysia. Mungkin lepas ni boleh start pelan-pelan guna. Banyak faedahnya guna spacer ni.
.
Kalau rasa spacer ni makan ruang yang banyak, dan susah nak letak dalam handbag, tak perlu risau. Sebab kebanyakan pakar mengesyorkan semburan berkala sebanyak 2 kali sehari. Mungkin boleh guna spacer tu pada waktu pagi dan malam. Jadi, tak perlu bawa spacer tu. Tinggal saja di rumah.

Minyak Herba Asmak Sebagai Peneman 
Selain daripada bawa inhaler di dalam handbag, apa kata lepas ni kita sediakan juga sebotol Minyak Herba Asmak di dalam beg. Saya rasa Minyak Herba Asmak ni dah jadi satu keperluan pula disebabkan fungsinya yang pelbagai selain dapat bantu merawat gejala asma. Biasanya serangan asma tak kira waktu kan. Jadinya, Minyak Herba Asmak perlu di gunakan sepanjang masa bagi…

Minyak Herba Asmak Vs Ubat Batuk

Image
Saya lihat ramai ibu-ibu yang berhadapan dengan situasi anak-anak batuk lama, kahak tak nak keluar, dan selsema berpanjangan. Apabila situasi ini berlaku ibubapa pasti akan rasa resah, tidur malam tak cukup, lalu cuba berusaha untuk mengubati anak yang dijangkiti. Paling susah hati jika anak yang terkena batuk selsema pula berumur 2 tahun ke bawah.

Berterima kasihlah pada Batuk dan Selsema?

Anda pasti akan rasa lega jika mengetahui bahawa selsema dan batuk itu adalah sesuatu yang normal! Hah, biar betul?? Sebenarnya batuk adalah satu tindakbalas badan untuk membantu mengeluarkan kahak daripada saluran pernafasan. Batuk dan selsema tu adalah tindakan refleks je sebenarnya, dan ia berfungsi sebagai alat pertahanan diri untuk mencegah daripada jangkitan kuman.

Selain tu kan, batuk juga membantu membersihkan paru-paru dan saluran udara daripada 'makhluk asing' (habuk, debu, etc) yang masuk ikut hidung dan tekak kita. Pasni kan kalau terkena batuk dan selsema, terus je kena set dalam …

Minyak Herba Asmak: Kesilapan Semasa Menggunakan Inhaler Yang Menyebabkan Kerugian

Image
Semua penghidap asma pernah menggunakan inhaler. Tapi tak semua tahu cara yang betul untuk menggunakan inhaler.
.
Ada satu kesilapan yang bila dilakukan, akan sangat merugikan. Ubatan tak dapat sampai dengan betul. Keradangan pada kawasan tekak. Mungkin juga jangkitan.
.
Apa kesilapan tu?
.
Kesilapan tersebut adalah tidak menggunakan “spacer”. Spacer adalah sejenis alat yang menghubungkan muncung inhaler dengan mulut pesakit asma. Maksudnya, tiada direct contact antara bibir dengan muncung inhaler semasa digunakan.
.
Semua peringkat umur sepatutnya guna spacer, tapi keperluan bagi kanak-kanak untuk menggunakannya adalah lebih tinggi. Esok saya akan tunjukkan cara yang betul menggunakan spacer. Stay tuned!

Rawatan alternatif Asma 
Buat penghidap asma, anda sekarang boleh mencuba rawatan alternatif dengan menggunakan Minyak Herba Asmak keluaran syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd.

Bagaimana cara menggunakan minyak ini? Hanya sapu sahaja di bahagian leher hingga ke dada, serta di b…

Penghidap G6PD Boleh Menggunakan Minyak Herba Asmak

Image
Apa yang anda perlu tahu tentang G6PD

Pernah dengar tak nama penyakit G6PD? Ia biasanya berlaku di kalangan bayi terutama yang baru lahir. Eh bahaya ke penyakit ini? Risau juga kalau kena kepada anak sendiri.



Sebenarnya G6PD (Glucose 6 Phosphate hydrogenese) adalah penyakit kekurangan enzim dalam sel darah merah atau sejenis penyakit genetik. Biasanya selepas ibu melahirkan bayi, sample dan tali pusat bayi dihantar ke makmal untuk pemeriksaan G6PD.



Apa maksud kekurangan enzim G6PD?



Dalam sel darah merah terdapat sejenis enzim yang bertanggungjawab mengekalkan kestabilan sel darah merah daripada pecah iaitu enzim G6PD. Apabila paras enzim ini rendah, sel darah merah tidak mampu menahan keadaan stress seperti dalam kes jangkitan teruk atau apabila bahan kimia atau ubat-ubatan tertentu diambil, sekaligus menyebabkan sel darah merah pecah.



Apakah patut lakukan bila anak kekurangan G6PD?



Elakkan anak anda dari bahan-bahan yang boleh menyebabkan kemusnahan sel darah merah seperti:



*   Membe…

Minyak Herba Asmak: 4 Tips Penjagaan Kulit Bayi Yang Betul

Image
Tiada siapa dapat mengalahkan kelembutan kulit bayi. Namun, disebabkan kulitnya yang sensitif, maka kulit bayi juga perlu penjagaan yang khusus.
.
#1 Kerap Mandi Bukan Caranya
.
Seperti orang dewasa, kulit bayi juga mempunyai lapisan sebum (minyak semulajadi) yang melindungi kulit dari jangkitan bakteria. Bayi yang kerap dimandikan tak mempunyai lapisan minyak yang cukup.
.
#2 Hati-hati Dengan Basuhan Baju Bayi
.
Seeloknya, gunakan sabun basuh yang tanpa haruman ataupun pewarna. Bahan yang menghasilkan warna dan bau wangi mungkin tak sesuai untuk kulit bayi yang sensitive.
.
#3 Lembapkan Kulit Bayi
.
Losyen adalah pilihan utama ibu-ibu sekarang, tapi tahukah anda ada pilihan lain yang lebih baik? Gunalah minyak zaitun atau minyak kelapa dara. Dua jenis bahan ini memang terbukti bagus untuk melembapkan kulit.
.
#4 Petroleum Gel
.
Petroleum Gel sangat berguna untk mengelakkan kawasan lampin bayi basah dan seterusnya menyebabkan ruam lampin. Sapukan di kawasan lipatan atau di kulit punggung …

Minyak Herba Asmak: Sawan Tangis

Image
Sawan tangis adalah keadaan di mana bayi menangis tanpa henti selama 3 jam dalam sehari, dan berlaku melebihi 3 hari dalam seminggu. Keadaan ini boleh berlarutan hingga ke 3 minggu lamanya.
.
Tiada penyakit yang menyebabkan bayi mendapat sawan tangis, malah bayi yang sihat pun boleh terkena sawan tangis. Dan sememangnya keadaan ini akan membuatkan ibu dan bapa merasa susah dan sedih, walaupun mereka sudah beberapa kali melahirkan anak.
.
Sawan tangis berlaku pada 10-40% bayi, dan beransur-ansur hilang apabila menjejak umur 6 bulan.
.
Tanda-tanda sawan tangis:
.
Biasanya berlaku pada waktu lewat petang
Bayi menarik kakinya sehingga ke perut
Genggaman tangan bayi lebih uat dari biasa
Bunyi tangisan kebiasaanya kuat dan nyaring dari biasa.
.
.
#infobyMHAMSB #MinyakHerbaAsmak

Minyak Herba Asmak: 9 Makanan Yang Mengurangkan Kahak Dan Lendir Ketika Sakit

Image
Nak tahu tak pasal 7 jenis makanan yang menambah teruk kahak dan lendir kan? Haa..harini saya sambung pasal makanan yang baik diambil untuk mengurangkan kahak tu.
.
Semua jenis sayur berdaun hijau
Brokoli dan bunga kobis
Bawang putih (ini yang paling efektif)
Asparagus
Bawang merah
Halia dan kunyit
Cili
Buahan citrus (limau, lemon, oren)
Nenas
.
Bila puan atau anak puan berhenti ambil makanan yag menambah kahak dan gantikan dengan makanan yang disebut di atas, percayalah, puan akan nampak hasil yang jelas dan ketara.
.
.
#infobyMHAMSB #MinyakHerbaAsmak

Anda Dah Tahu 5 Mitos Terkenal Mengenai Asma?

Jangan tak tahu ya, ada 5 mitos terbesar mengenai asma yang selalu berlegar-legar di dalam masyarakat. Jom kita tengok satu persatu:
.
#1 Asma Hanyalah Penyakit Psikologi

Ada ramai orang (terutamanya pengamal rawatan tradisional) yang berpendapat bahawa asma hanyalah penyakit yang berkaitan minda sahaja. Maksudnya, kalau berhenti berfikir pasal asma, boleh terus sembuh. Itu salah! Asma adalah penyakit berkaitan salur pernafasan, dan perlu rawatan.
.
#2 Diet Susu Boleh Melegakan Asma

Dahulu pernah popular bahawa susu soya boleh melegakan asma. Tapi kajian yang diterbitkan pada 25 May 2015 menyatakan tiada bukti susu soya boleh menyumbang kepada kelegaan asma.
.
#3 Ubat Asma Semakin Lama Semakin Tak Berkesan

Salah! Semakin lama ubat digunakan, semakin efektif untuk melegakan asma, kerana badan mengambil masa yang lama untuk “bekerjasama” dengan ubatan.
.
#4 Ada Asma, Tak Boleh Bersenam

Ini pun tak tepat juga. Senaman ada bermacam-macam jenis. Pilih yang sesuai dengan tahap asma masing-…

7 Jenis Makanan Yang Menambah Kahak Dan Lendir Ketika Sakit

Kahak dan lendir adalah antara penambah susah ketika kita sedang batuk atau selesema. Dahlah batuk, lepas tu kahak melekat kuat di kerongkong.
.
Tahukah puan-puan, terdapat beberapa jenis makanan yang perlu dielakkan supaya kahak dan lendir tu senang dikawal dan dikurangkan?
.
Ini antara senarai makanan tersebut:
.
Produk tenusu (cheese, yogurt, susu penuh krim etc)
Telur
Makanan yang kaya gula (biskut, kek, pastry)
Makanan yang digoreng tenggelam (deep fried)
Semua jenis makanan berasaskan soya
Minuman atau makanan yang mengandungi kafein (kopi, teh)
Makanan berasaskan gandum (roti, muffin etc)
.
Mengurangkan pengambilan makanan-makanan yang tersenarai di atas akan membuat puan/anak puan semakin selesa walaupun batuk/selesema.
.
Apa pula jenis makanan yang membantu melegakan ketidakselesaan yang disebabkan oleh kahak dan lendir tersebut? Saya akan cerita di posting seterusnya ya.
.
.
#infobyMHAMSB #MinyakHerbaAsmak

7 Symptom Asma Yang Tak Disangka-sangka (No. 2 dan 7 Paling Mengejutkan)

Ada 7 simptom asma pada peringkat awal. Ada yang biasa didengar, namun ada beberapa simptom yang seperti tak ada kena mengena, tetapi sebenarnya betul.
.
#1 Batuk kering
#2 Selalu menguap dengan tiba-tiba
#3 Susah mahu tidur
#4 Bernafas dengan laju
#5 Sakit dada dengan mengejut
#6 Sangat letih semasa bersenam
#7 Perut tidak lawas
.
No. 2 dan No. 7 nampak pelik kan?
.
.
#infobyMHAMSB #MinyakHerbaAsmak

Kenapa Anak Asma Perlu Sokongan Kuat Dari Anda?

Pernah terfikir, betapa besarnya tanggungjawab ayah dan ibu terhadap anak yang menghidap asma?

Selain dianugerahkan Tuhan sebagai ujian kepada ibubapa, anak asma juga adalah sebagai penghapus dosa bagi ibu dan bapa tersebut. Tapi itu semua dengan syarat ibu dan bapa tersebut perlu bersabar seboleh yang mungkin.

Sesekali perlu ingatkan diri kita sendiri, jika kita rasa susah dengan adanya anak yang menghidap asma, sesungguhnya mereka juga tak pernah meminta dilahirkan dengan yang sedemikian. Dan yang pastinya, mereka juga menanggung derita yang jauh lebih besar dari kita.

Pernah dengar pepatah “berat mata memandang, berat lagi bahu memikul”? Begitulah yang terjadi kepada anak asma. Mereka yang rasa, mereka yang derita. Malah mereka tak pernah menyalahkan ibu bapa yang melahirkan mereka, apatah lagi menyalahkan takdir yang menimpa mereka.

Jadi, jika anak anda didapati menghidap asma, maka bersabarlah wahai ibu dan bapa sekalian. Ganjaran yang besar menanti anda melebihi ibu bapa lain!

12 Selebriti Terkenal Luar Negara Yang Mengalami Masalah Psoriasis

Siapa kata penyakit psoriasis menghalang seseorang untuk berjaya dan terkenal?
.
Psoriasis berlaku apabila sel-sel kulit terbina dengan laju lebih dari orang biasa. Hasilnya, kulit akan kering dan bersisik (kulit mati).
.
Siapa selebriti tersebut? Jom tengok satu persatu.
.
Kim Kardashian (Penyanyi/Model)
CariDee English (Model)
Art Garfunkel (Penyanyi)
Dara Torres (Perenang/Pemenang 12 pingat Olimpik)
Jon Lovitz (Aktor Komedi)
LeAnn Rimes (Penyanyi/Pemenang Grammy Awards)
Stacy London (Model)
John Updike (Novelis terkenal)
Mabelynn Capelui (Ratu Cantik 2013)
Phil Michelson (Ahli Sukan Golf)
Eli Roth (Pengarah Filem – kacak orangnya)
Jerry Mathers (Pelakon)
.
Nampak tak? Walaupun ada masalah kulit, mereka tak pernah duduk diam. Siap ada yang jadi pemenang Ratu Cantik giteww..Jadi, jika anda mengalami nasib yang sama, jangan berputus asa tau. Gunalah Bedak Asma keluaran MHAMSB. Mudah-mudahan berkesan ;)
.
.

#InfobyMHAMSB #BedakAsmak

Anak Ada G6PD, Ubat Jenis Apa Yang Perlu Dielakkan?

Semua tahu, penyakit G6PD adalah penyakit yang berkaitan dengan darah. Selain kacang parang, ada sesetengah ubat adalah adakalanya tidak sesuai diambil oleh mereka yang menghidap G6PD.
.
Apakah jenis ubat-ubatan tersebut? Jom lihat senarai di bawah:
.
Ubatan dalam rawatan Malaria:
Chloroquine
Fansidar
Maloprim (Mengandungi Dapsone)
Pentaquine
Pamaquine
Primaquine
.
Ubatan Lain:
Aspirin (Panadol – dalam dosej yang banyak)
Chloroamphenicol
Vitamin K
Thiazolesulfone
Dapsone
Phenylhydrazine
Nalidixic Acid
.
Keliru dengan nama-nama ubatan di atas? Ada baiknya anda meruju dengan doktor sebelum mengambil apa-apa ubatan untuk anak anda.
.
.
#infobyMHAMSB #MinyakHerbaAsmak

3 Ramuan Penting Yang Wajib Ada Pada Krim Untuk Merawat Ruam Lampin

Sebelum ini, bagaimanakah anda memilih krim yang paling berkesan untuk merawat ruam lampin pada bayi? Apakah bahan yang anda perhatikan di label bungkusan krim tersebut?
.
Di sini disenaraikan 3 bahan yang wajib ada pada krim tersebut agar ruam lampin pada bayi dapat sembuh dengan cepat, selain tidak meninggalkan kesan pedih pada bayi.
.
Zinc Oxide – bahan ini sangat penting untuk menghentikan ruam serta mengelakkan jangkitan pada ruam tersebut.
Dimethicone – Dimethicone berfungsi untuk merawat gatal dan ketidakselesaan pada ruam tersebut.
Aloe vera – Pelembap yang terbaik dan semulajadi adalah aloe vera.
.
Gabungan ketiga-tiga bahan ini akan menghasilkan lapisan pelindung di antara lampin yang basah dan kulit bayi, agar kulit bayi mempunyai masa yang cukup untuk pulih sepenuhnya.
.
.

Ingin cuba sesuatu yang lebih natural? Boleh cuba produk dari tanah liat putih.

#infobyMHAMSB #BedakAsmak

Panduan Memandikan Bayi Yang Betul

Saat bayi baru lahir merupakan saat pertama tubuh badan mereka menerima sentuhan dari sekeliling, sama ada dari sentuhanmanusia ataupun alam semulajadi (udara, cahaya matahari, air). Dan sebagai ibu bapa, kitalah yang menentukan waktu yang paling sesuai untuk mereka.
.
Bilakah waktu mandi yang paling sesuai untuk bayi?
.
Sebelum memandikan bayi, pastikan:

Mandian tersebut tidak mengganggu waktu tidur mereka
Tidak memandikan mereka semasa mereka sedang lapar
Bayi tersebut tidak kesejukan (demam dan sebagainya)
.
Mengapa orang tua-tua menyuruh memandikan bay pada waktu pagi? Apa hikmahnya?
.
Peringkat bayi adalah peringkat di mana mereka belum mampu mengawal  suhu tubuh badan mereka sendiri, sebagaimana orang dewasa.
.
Waktu pagi adalah waktu di mana perubahan suhu sedan berlaku dari sejuk kepada panas/hangat. Inilah waktu paling sesuai agar tubuh badan bayi tidak terkejut dengan perubahan tersebut. Dan kerana ini jugalah, kita digalakkan memandikan mereka dengan air hangat/suam-suam k…

Senarai Barang Keperluan Ibu & Bayi di Hospital

Image
Hari ini saya nak kongsikan senarai barang keperluan bayi dan ibu yang nak bersalin untuk di bawa ke hospital. Mesti ada ibu tengah pening taktau nak bawa apa semasa di hospital nanti. Dan pasti juga ramai ibu yang excited nak prepare barang2 untuk di bawa ke hospital kan? Mcm saya juga la haritu, masa tu kandungan 37week lagi saya dah prepare, teruja dan tak sabar2 sangat. Padahal anak dah masuk 2 orang dah, tapi keterujaannya macam first time mommy je heheh. 


Ok senarai ini yang penting2 ye, pastikan ibu tandakan setiap senarai yang dah ada, ini memudahkan ibu membuat persiapan untuk barang yang masih belum dibeli lagi. Jika ada yang terkurang atau terlebih dalam senarai ni, ibu boleh je adjust sendiri barang apa dan berapa banyak nak di bawa. Macam saya suka lebihkan barang supaya boleh back up untuk situasi yang kita tak dapat kawal nanti. Contohnya jika anak kena kuning, mungkin akan ditahan beberapa hari di wad, dan macam2 lagi situasi yang tak kita jangkakan. Selamat Bersalin …

Tips Atasi Kembung Bayi Cara Mudah Dan Jimat

Image
Salam ibu2, saya pasti ramai ibu2 muda yang runsing bila bayi mereka alami kembung perut. Malam2 bayi asyik menangis saja, nangisnya bukan sekejap tapi berpanjangan, lepas tu mulalah kita kaitkan dengan benda2 ghaib walaupun adakalanya benar juga.

Sebelum ibu2 runsing berterusan, saya nak bagi tips atau cara saya elakkan anak saya kena kembung teruk. Untuk pengetahuan, baby Abu Dzar (nama bayi saya) pakai barut perut dalam sebulan dua saja, stokis pula pakai hingga bulan ke 3. Bila saya upload gambar Abu Dzar tak pakai stokin, ramai yang terkejut hehe..jangan risau, semua ini dengan izin Allah.

Dalam 5 bulan ni baru sekali saja la Abu Dzar kena kembung perut, tapi tu pun sekejap je, bila saya sapu Minyak Herba Asmak terus dia kentut. Pastikan ibu2 tahu la macam mana nak urut perut bayi ye.

Saya juga kerap sapukan Minyak Herba Asmak pada badan Abu Dzar setiap hari selepas mandi. Sambil2 tu saya buat urutan ILU, ada masa nanti saya share tentang urutan ni pula. Kalau saya rajin saya bu…

Dropship Minyak Herba Asmak

Image
Saya pernah hanguskan duit dengan pelaburan2 Bisnes yang tak beri 'return on investment' pada saya. Sebelum tu saya anggap saya banyak duit, makanya saya boleh berbisnes. Saya jalankan Bisnes saya dengan anggapan saya semata2. Saya takde buat penyelidikan yang betul. Saya anggap dengan duit yang banyak, saya boleh berjaya dalam Bisnes. Akan tetapi anggapan saya itu telah membakar banyak wang2 saya.

Hingga 1 hari tu saya dibukakan jalan untuk menjual satu produk ni, Minyak Herba. Hanya dari proses mengenalpasti permintaan itulah saya mulakan dengan menjadi dropship. Saya bermula dari zero sehinggalah saya belajar tentang proses2 uruskan duit Bisnes dgn duit personal. Akhirnya saya dapat kumpul modal serta upgrade menjadi agen, superagen dan kini Stokis Daerah Gombak.
Dengan hanya menjual Minyak Herba ni saya banyak pelajari selok belok mencari pelanggan. Rupanya mudah sangat, cuma nya perlu bersabar dan konsisten.
Adakah anda juga ingin mempelajari asas2 menjual? Wassap saya 0…

Sertai DROPSHIP/ AGENT kami

Image
💢 Adakah anda bingung dan tak tahu nak jual barang apa? 
💢 Atau sedang menjual barang tapi susahnya orang nak beli?
💢 Produk dah cukup power tapi jualan krik3?
💢 Anda rasa give up? Blur? dah tak tahu nak jual apa? T_T 
 💪 Berhentikan give up dan blur anda itu kerana saya sedang mencari agen2 DROPSHIP /AGENT BERDAFTAR yang benar2 nak dapatkan side income 💪
☑ PROMOSI ISTIMEWA BUAT ANDA YANG TAK BANYAK MODAL! ☑MODAL SERENDAH RM100++ SAJA!
☑ PROMOSI INI AKAN TAMAT PADA 31 DISEMBER 2016!
☑ DAFTAR SEKARANG ATAU PAKEJ AKAN KEMBALI KE HARGA NORMAL!

✅ Produk: Minyak Herba Asmak ✅ Syarikat: Minyak Herba Asmak Sdn Bhd ✅ Produk mudah terjual ✅ Testimoni diberikan ✅ Ayat iklan diberikan secara percuma ✅ Online coaching

✅Kuota Terhad ✅ DAFTAR SEKARANG 017-6699787 (Hayati)

CARA PEMBELIAN

CARA PEMBELIAN

1- Baca setiap maklumat produk terlebih dahulu, kemudian What'sApp 017-6699787 untuk cek stok terlebih dahulu.

2- Pembayaran boleh dibuat melalui internet banking/cash deposit. Jika stok ada dan setuju untuk buat pembelian, no akaun akan diberikan melalui What'sApp.

3- Setiap pembayaran MESTI lah di sertakan resit bank-in/ online transaction untuk tujuan pengesahan pembayaran.

4- Produk akan dipos mengikut hari yang telah ditentukan oleh Runner.

5- Jika ingin order barang mestilah di sertakan dengan pembayaran, tidak dibenarkan order dan diam saja.

Terima kasih :)