Posts

Showing posts from September, 2014

RADIANCE SIGNATURE PRODUCT REVIEW

Image
USIA SEMAKIN MENINGKAT, KULIT SEMAKIN MENGENDUR, KEDUTAN MULA NAMPAK ! 
Pernah nampak tak ada orang wajahnya lebih tua dari usianya? Paling merisaukan bila kedutan dah mula nampak kat bahagian mata! Kenapa ni terjadi?

Tau tak sebenarnya kulit kita makin hari makin berkurangan kolagen di dalamnya. Faktor peningkatan usia adalah punca utama kekurangan kolagen dalam tubuh badan. Selain tu mungkin juga disebabkan oleh genetik, stress,atau terlalu terdedah kepada cahaya matahari.

Cuba tenung lama-lama muka sis depan cermin. Cuba tengok keadaan kulit sis sekarang macam mana?

Jangan risau sis, sebab saya nak bantu sis menyelesaikan masalah kulit sis yang semakin kekurangan kolagen tu.
Ramai dah yang berjaya mengatasi masalah kulit wajah yang kekurangan kolagen ni sis. Yang kulit kusam dah jadi berseri, yang kulit kering dah jadi 'moisturize', yang berjerawat dah makin hilang jerawatnya...dan paling best yang gelap dah makin cerah tau!


Percayalah, lepas consume Radiance Signature Whitening…