RADIANCE SIGNATURE PRODUCT REVIEW


 USIA SEMAKIN MENINGKAT, KULIT SEMAKIN MENGENDUR, KEDUTAN MULA NAMPAK ! 

Pernah nampak tak ada orang wajahnya lebih tua dari usianya? Paling merisaukan bila kedutan dah mula nampak kat bahagian mata! Kenapa ni terjadi?

Tau tak sebenarnya kulit kita makin hari makin berkurangan kolagen di dalamnya. Faktor peningkatan usia adalah punca utama kekurangan kolagen dalam tubuh badan. Selain tu mungkin juga disebabkan oleh genetik, stress,atau terlalu terdedah kepada cahaya matahari.

Cuba tenung lama-lama muka sis depan cermin. Cuba tengok keadaan kulit sis sekarang macam mana?

Jangan risau sis, sebab saya nak bantu sis menyelesaikan masalah kulit sis yang semakin kekurangan kolagen tu.
Ramai dah yang berjaya mengatasi masalah kulit wajah yang kekurangan kolagen ni sis. Yang kulit kusam dah jadi berseri, yang kulit kering dah jadi 'moisturize', yang berjerawat dah makin hilang jerawatnya...dan paling best yang gelap dah makin cerah tau!



Percayalah, lepas consume Radiance Signature Whitening & Glowing Series, saya dan beribu-ribu pengguna lain dah dapat banyak manfaat daripada Radiance Signature ni.

Ni saya share sikit apa yang saya dapat bila consume Radiance Signature..
✔ Mencerah dan menggebukan kulit seluruh badan.
✔ Memberikan kulit yang cantik dan sihat.
✔ Menjadikan kulit glowing secara natural.
✔ Menghilangkan kulit kusam & tidak bermaya.
✔ Anti Penuaan dan menjadikan wajah kelihatan muda.
✔ Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit.
✔ Menghilangkan sel kulit mati.
✔ Mengecutkan dan menghilangkan jerawat.
✔ Menghilangkan jeragat.
✔ Memudarkan dan menghilangkan parut jerawat.
✔ Menghilangkan kesan lebam di bawah mata.
✔ Meningkatkan kandungan kolagen dalam badan.
✔ Mengecilkan pori-pori.


Oh ya, saya amik yang original ye. Terus dari HQ. jadinya ia memang berkualiti setanding harganya yang mampu dimiliki semua orang. Hanya r180 (semenanjung Malaysia) / RM190 (Sabah/Sarawak).

Saya harap sis semua tak terpedaya dengan produk yang cetak rompak (yang lebih murah dari pasaran) sebab saya risau kalau2 produk palsu tu langsung tak beri kesan pada sis, ataupun mungkin boleh bagi kesan buruk jangka masa panjang. Hati-hati ya sis dalam soal membeli 


Ni no telefon saya. Boleh SMS/Whatsapp 017-6699 787 untuk saya bagi free consultation 

Comments

Popular posts from this blog

Training di Akademi Maybank

Senarai Barang Keperluan Ibu & Bayi di Hospital

Cerita Umi