Menghitung Hari

Bulan ni bulan menghitung hari. April yang penuh dengan penantian. Pertama yang dinantikan adalah resignation aku di company ni. Tapi, tarikh telah di lanjutkan seminggu lebih lama sehingga 26 April 2012. Kalau tidak 17 April aku dah resign.

Kedua, aku nak tunggu panggilan dari Angkasa. Apakah resultnya ye? Semua ni bergantung pada rezeki. Jika ada, adalah kan..

Ketiga, jeng3...hujung bulan 4. Ok aku akan cuba set tarikh yang sesuai. Jika rezeki itu untuk aku, Allah akan permudahkan juga. Aku nervous. Macam-macam dalam fikiran dan perasaan. Semestinya perasaan masih tak yakin. percaya tu sudah ada cuma keyakinan belum sampai. Aku menginginkannya. Aku berdoa setiap masa. Aku nak. Aku akan lebih yakin jika perkara tu terjadi seperti yang dirancang. Apa pun, Allah lebih Mengetahui. Rancangan-Nya lebih baik dari aku. Ketentuan-Nya adalah yang terbaik. Aku akan berterusan berdoa agar semua ini dipermudahkan, diberi jalan terbaik, dan jika boleh mahulah disegerakan.

Sesungguhnya niatku baik. perkara ini baik. dan aku mahu kesannya juga baik, In sya Allah.





Comments

Popular posts from this blog

Senarai Barang Keperluan Ibu & Bayi di Hospital

10 Idea Praktikal Bisnes Surirumah di tahun 2017

Tamargo Tablet Supplemen Kurma No.1 Malaysia