RADIANCE SIGNATURE HARGA MURAH

Sekarang ni Radiance Signature dah meletup2 kat pasaran. Kat iklan TV dah keluar, kat Hot FM dah keluar, Kat Kosmo dah keluar, kat Mingguan Wanita pun dah keluar. Kalau tanya para wanita kat luar sana mesti diorang pun dah kenal dengan Radiance Signature ni.

Di sebabkan dah makin banyak permintaan oleh kaum hawa yang nak PUTIH CANTIK GEBU seawal *3 hari ni, makin banyak jugalah penjual2 yang makin bersaing dengan penjual yang lain.

Bab bersaing dengan penjual memang normal, tapi bila bersaing dengan perang harga tu memang tak normal! Tahukah awak para pengguna RS sekalian, produk yang murah jangan disangka ORIGINAL! Produk yang BERKUALITI bukanlah produk yang MURAH ye! 

Pernah beli handbag atau kasut murah tak? berapa lama boleh tahan? Ini adalah dunia bisnes ye sayang2 semua. Cuba fikir LOGIK. Bolehkah produk yang KOS pembuatannya MAHAL boleh dijual dengan harga dibawah harga KOS? 

Ok, nak bagi mudah faham ye. Awak keluarkan satu produk ni harga rm10. awak jual rm9. apa awak dapat? Melainkan kalau awak jual produk palsu contohnya beg LV petaling street. Kos awk cumalah dibawah rm100. 

Jadi awak memang tak kisah untuk jual beg LV tu di bawah rm100 juga. Sebabnya awak sendiri yang tahu produk tu adalah yang bukan original. sebab tu awak boleh tawarkan harga lebih rendah dari yang ORIGINAL.

NAMPAK SEKARANG KENAPA ADA SEGELINTIR PENJUAL YANG MELETAKKAN HARGA RADIANCE SIGNATURE YANG LEBIH MURAH DARI PASARAN?

Jangan tertipu dengan tipu daya penjual yang menjual harga lebih rendah. Ini adalah produk makanan kesihatan. Apa yang awak makan akan adalah apa yang awak dapat. Awak makan yang palsu, maka dapatlah kesan yang PALSU.

Saya hanya menjalankan tanggungjawab saya sebagai agen yang berdaftar. Untuk lebih info awak boleh WHATSAPP saya  017-6699787


Comments

Popular posts from this blog

Training di Akademi Maybank

Senarai Barang Keperluan Ibu & Bayi di Hospital

Cerita Umi