Imam Mahdi, Dajjal, Yahudi

Sekadar utk menambahkan pengetahuan dan menajamkan pemikiran,aku terbaca teori2 menarik tentang dajjal, yahudi dan imam mahadi utk umat islam menghayati dan berfikir. sebelum ni aku terdidik dengan mengenali dajal tu rupa fizikal dia mcm jin toncet yg bermata satu..ehe.tp bila aku baca teori2 tersebut,terus otak aku berusaha utk berfikir dan lebih berfikir sambil mengaitkan apa yg berlaku di Palestin apabila diserang oleh pengganas Israel. Ya, aku lebih suka sebut pengganas Israel drpd menyebut tentera. Hm, utk mengetahui kisah2 menarik mengenai teori2 yg berlandaskan fakta Al-Quran dan Hadith itu, rajin2 la lawat laman web ni ibnuyaacob.com
Semoga kita lebih berfikir melangkaui apa yg terdapat dlm media-media arus perdana skrg ni.

Comments

Popular posts from this blog

Training di Akademi Maybank

Senarai Barang Keperluan Ibu & Bayi di Hospital

Cerita Umi