Pakcik ku Giler Brand..

'pakcik', siang tadi aku cakap nak letak ko punya favourite brand kan. Malam ni aku dah taruk dah..ko tengok la betul ke x aku buat tu. Kalau x sama ngan apa yang ko suka tu sorry la yek. Ko tau x 'pakcik', aku xpernah lupa ngan apa yg aku cakap kan. haha..best x aku panggil ko 'pakcik', biar la misteri sket yek..ahahaaa!

hohoo..itu je la yg aku jumpa..semua tu aku blanje ko yek 'pakcik'.. ahahaaha;p

Comments

kasyah said…
terasa amat muda dipanggil pakcik
Yattie Nopiah said…
haha.
terasa sangat comel org muda dipanggil pakcik.

Popular posts from this blog

Senarai Barang Keperluan Ibu & Bayi di Hospital

Minyak Herba Asmak Vs Ubat Batuk

10 Idea Praktikal Bisnes Surirumah di tahun 2017