Pakcik ku Giler Brand..

'pakcik', siang tadi aku cakap nak letak ko punya favourite brand kan. Malam ni aku dah taruk dah..ko tengok la betul ke x aku buat tu. Kalau x sama ngan apa yang ko suka tu sorry la yek. Ko tau x 'pakcik', aku xpernah lupa ngan apa yg aku cakap kan. haha..best x aku panggil ko 'pakcik', biar la misteri sket yek..ahahaaa!

hohoo..itu je la yg aku jumpa..semua tu aku blanje ko yek 'pakcik'.. ahahaaha;p

Comments

kasyah said…
terasa amat muda dipanggil pakcik
Yattie Nopiah said…
haha.
terasa sangat comel org muda dipanggil pakcik.

Popular posts from this blog

10 Idea Praktikal Bisnes Surirumah di tahun 2017

Senarai Barang Keperluan Ibu & Bayi di Hospital

Training di Akademi Maybank