dah maju sikit jengka ni..

Kasi panjang sikit Oooooo untuk arini....
sgt2 teruja hari ni sebab kat bandar jengka dah ada celcom point utk bayar broadband. tak de la susah payah lagi nak kena deposit duit pastu balik rumah buat cimb click..walopun kena clik je utk bayar bil tapi still kena gi bank gak kan..bihtu duit tu nk dtg dr mana lak kan kalo tak kena masukkan dulu...

lagi kasi panjang Oooooooo untuk arini...
tiba-tiba bil broadband boleh mencecah rm100 lebih. pehal lak aku tnya kat akak celcom tu padahal bil spatutnya rm68 je. dengan nada memahami, akak celcom tu ckp ni mesti dealer yg jual brotband masa aku beli dlu tu tak sebut psl charge permulaan yg kena bayar oleh setiap customer. dgn kata lain apek jual brotband tu dah kencing aku hidup2 la..sial punya apek. nasib baik ko masuk neraka. ada la dlm 30 something aku kena bayar. hah. malas aku nak bayar lagi. first thing first. yg penting aku leh online kt rumah.

masuk ni dah kali ke 2 la aku kena kencing ngan pencacai2 C***** buka booth kat tepi2 jalan n dlm soping mall. cilakak la lu worang ni. satu ngn paria. satu lagi ngan pencacai. eeee sedap je aku nak melazerkan bahasa arini. wa ingt lu orang kasi priority kt customer...tp lu cibai la kasi tahi kat customer rupanye. wa mmg talak caya la sama lu punya keturunan..wa kasi jari hantu la sama luuuu...sbb lu mmg suka menipu maaaa....

waahhhhh kasi sangat panjang...
tiba2 hari ni line brotband kasi color hijau..tu tandanya line gila laju mcm kt shah alam. weeeeeeeeeeeeeeee....tapi adakah untuk hari ini je atau utk selama2nya?kita tunggu dan lihat..
asalkan signal dia tak balik ke color pink yg selembab siput tu sudah la...

*************************************


Comments

Popular posts from this blog

Training di Akademi Maybank

Senarai Barang Keperluan Ibu & Bayi di Hospital

Cerita Umi