HATI..

Mak cakap, kalau api takleh lawan ngan api. Kalau panas mcm mana pun, biar je la sejuk sendiri. Diam tu lebih baik..
Pong pang pong pang kena tarbiah tadi..................

***********************************
Ada org tanya pasal 'merisik' tu..
hehe. tu cuma teaser (<--klik ni) je la..dah padam dah pun post tu..takut ada kekeliruan nanti.
teaser tu macam nk intro sesuatu mende la..bukan pasal merisik nk meminang tu..haiyoo..
disebabkan teaser merisik tu dah di padam, makanya takde apa2 lah nak di intro nanti.
Ada ke aku nak dirisik....bertuah betul badan kalau betul kan? =)

***********************************
OH HATI,
OH HAYATI,
HATI-HATI,
DENGAN HATI.....
=)

Comments

Popular posts from this blog

Senarai Barang Keperluan Ibu & Bayi di Hospital

Minyak Herba Asmak Vs Ubat Batuk

Tamargo Tablet Supplemen Kurma No.1 Malaysia