Minyak Herba Asmak: Dah Tahu Cara Guna Spacer Inhaler Yang Betul?



Semalam saya dah janji untuk share cara-cara menggunakan spacer yang betul kan?
Okay, boleh rujuk gambar yang saya sertakan sekali tu.
.
Oh ya, saya perasan spacer ni macam tak berapa digunakan di kalangan pesakit di Malaysia. Mungkin lepas ni boleh start pelan-pelan guna. Banyak faedahnya guna spacer ni.
.
Kalau rasa spacer ni makan ruang yang banyak, dan susah nak letak dalam handbag, tak perlu risau. Sebab kebanyakan pakar mengesyorkan semburan berkala sebanyak 2 kali sehari. Mungkin boleh guna spacer tu pada waktu pagi dan malam. Jadi, tak perlu bawa spacer tu. Tinggal saja di rumah.

Minyak Herba Asmak Sebagai Peneman 


Selain daripada bawa inhaler di dalam handbag, apa kata lepas ni kita sediakan juga sebotol Minyak Herba Asmak di dalam beg. Saya rasa Minyak Herba Asmak ni dah jadi satu keperluan pula disebabkan fungsinya yang pelbagai selain dapat bantu merawat gejala asma. Biasanya serangan asma tak kira waktu kan. Jadinya, Minyak Herba Asmak perlu di gunakan sepanjang masa bagi penghidap asma yang kronik terutamanya pada musim hujan atau sejuk begini.

Berminat nak cuba sebotol? WhatsApp saya sekarang di 017 6699787. Jangan biarkan serangan asma anda berulang kembali. Ikhtiarlah sebaik mungkin.

.
.
#infobyMHAMSB #MinyakHerbaAsmak

Comments

Popular posts from this blog

Training di Akademi Maybank

Senarai Barang Keperluan Ibu & Bayi di Hospital

Cerita Umi