Dropship Minyak Herba Asmak

Saya pernah hanguskan duit dengan pelaburan2 Bisnes yang tak beri 'return on investment' pada saya. Sebelum tu saya anggap saya banyak duit, makanya saya boleh berbisnes. Saya jalankan Bisnes saya dengan anggapan saya semata2. Saya takde buat penyelidikan yang betul. Saya anggap dengan duit yang banyak, saya boleh berjaya dalam Bisnes. Akan tetapi anggapan saya itu telah membakar banyak wang2 saya.

Hingga 1 hari tu saya dibukakan jalan untuk menjual satu produk ni, Minyak Herba. Hanya dari proses mengenalpasti permintaan itulah saya mulakan dengan menjadi dropship. Saya bermula dari zero sehinggalah saya belajar tentang proses2 uruskan duit Bisnes dgn duit personal. Akhirnya saya dapat kumpul modal serta upgrade menjadi agen, superagen dan kini Stokis Daerah Gombak.

Dengan hanya menjual Minyak Herba ni saya banyak pelajari selok belok mencari pelanggan. Rupanya mudah sangat, cuma nya perlu bersabar dan konsisten.

Adakah anda juga ingin mempelajari asas2 menjual? Wassap saya 017-6699787 




Comments

Popular posts from this blog

Training di Akademi Maybank

Senarai Barang Keperluan Ibu & Bayi di Hospital

Cerita Umi