Minyak Herba Asmak: Kesilapan Semasa Menggunakan Inhaler Yang Menyebabkan Kerugian



Semua penghidap asma pernah menggunakan inhaler. Tapi tak semua tahu cara yang betul untuk menggunakan inhaler.
.
Ada satu kesilapan yang bila dilakukan, akan sangat merugikan. Ubatan tak dapat sampai dengan betul. Keradangan pada kawasan tekak. Mungkin juga jangkitan.
.
Apa kesilapan tu?
.
Kesilapan tersebut adalah tidak menggunakan “spacer”. Spacer adalah sejenis alat yang menghubungkan muncung inhaler dengan mulut pesakit asma. Maksudnya, tiada direct contact antara bibir dengan muncung inhaler semasa digunakan.
.
Semua peringkat umur sepatutnya guna spacer, tapi keperluan bagi kanak-kanak untuk menggunakannya adalah lebih tinggi. Esok saya akan tunjukkan cara yang betul menggunakan spacer. Stay tuned!

Rawatan alternatif Asma 


Buat penghidap asma, anda sekarang boleh mencuba rawatan alternatif dengan menggunakan Minyak Herba Asmak keluaran syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd.

Bagaimana cara menggunakan minyak ini? Hanya sapu sahaja di bahagian leher hingga ke dada, serta di belakang tengkuk turun ke belakang. Kesannya berbeza-beza mengikut tahap kronik asma individu. Jika gejala asma itu sudah lama, disarankan sapu Minyak Herba Asmak ini secara kerap dan konsisten. Ada pengguna siap muntah-muntah hijau lagi selepas sapu Minyak Herba Asmak ini secara disiplin. Sambil-sambil tu kena la juga jaga pemakanan. Ikut pantang larang juga ye barulah hasilnya cepat ;)

Bagaimana ingin dapatkan Minyak Herba Asmak ini?
Untuk order Minyak Herba Asmak hantar wassap terus ke no 017 6699787.
Penghantaran adalah menggunakan POSLAJU ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.
Pembayaran adalah menggunakan Cash Deposit ataupun Online Banking. 
Jika berada di Gombak, kami ada buat penghantaran setiap malam.

Berapa harganya?
Botol Minyak Herba Asmak 30ml ni harganya RM39 sahaja. Jika penghantaran menggunakan poslaju caj bermula dari RM7 (Semenanjung Malaysia) dan RM11 (Sabah/Sarawak) untuk sebotol. Kalau belian 2 botol ke atas berapa pula? Haaa kalau nak tahu berapa cepat2 lah WhatsApp saya ye ke 017 6699787. 



.
.
.
#infobyMHAMSB #MinyakHerbaAsmak

Comments

Popular posts from this blog

Training di Akademi Maybank

Senarai Barang Keperluan Ibu & Bayi di Hospital

Cerita Umi