Cerita Semalam

Semalam pergi Temerloh, cari barang sikit. Semua perbelanjaan aku kawal, sampai di kedai jam, kawalan aku jadi tak terkawal. Aku beli juga jam tangan G.A Blue. Jam aku sebelum ni berada dalam simpanan si polan. Takpe lah, moga tu jadi kenangan untuk aku ngan dia.

Semalam juga, aku cari bateri untuk digicam aku yang dah berapa bulan tak ku sentuh tu. Bila masukkan bateri, digicam aku tu tak dapat berfungsi. Berkali² aku cuba, gagal juga. Sedih gak, sebab dah rosak :(

Semalam lagi, abang aku balik ke rumah. Hari ini pula beliau kembali semula ke wangsa Melawati. Cet..tak sempat panas bontot duduk dalam rumah ni dah nak balik. Takper²..'huluran' diberikan juga beserta nasihat supaya belajar bersungguh. Dan dipesan lagi supaya keluar mana² nanti mestilah bertemankan abg aku yang sorang lagi tu..( aku dah umur 20, perlu lagi ke diteman abg aku?)

Comments

mohdismail said…
abang ko risaukan ko tu..*20 tahun pun kadag2 boleh sesat jalan tau.. ;p
Yattie Nopiah said…
yela 2..
aku akan stiasa kat jln yg betul :)
kamarul said…
mungkin maksud dia; "abang" kot.
geddit? geddit?
NezJoe said…
sila dengar nasihat abang kamu! Jangan rebel sangat ya!
:D
Yattie Nopiah said…
em..
x phm..xphm!!
ehe.
shutterspeaks said…
baik abg ko tuh, dengarlah nasihat dia hehehe. wangsa melati dekat gilaks dengan umah aku.
Yattie Nopiah said…
yela..abg aku je baik..
aku x baik..uhu..

kalo rajin g la jenguk abg aku..ehe.
kaSyah said…
abang ko abg ku juga..haha

yattie... tolong aku.aku perlukan pertolongan ko segera. sila check ms k
Anonymous said…
G.A Blue..
xbes2..
cpt jahanm..wlaupun pndi jage

Petaling Street gak layannnnnnn!! =)
Yattie Nopiah said…
tali dia la cpat jahanam.
kali ni aku xtau la bape lama hayat jam aku nih..ehe.
Prince said…
G.A. Blue huh?? brapa ringgit? i juz bought mine too. cite kite lbih kurang sama. i went to the shop, saw the watch, xbli pon, tapi tido malam termimpi2. jam casio, mahal jgk (for me its expensive la, i don know bout u). pikir punya pikir berhari2 lamanya, last2 bli jgk seminggu lps tu. xbleh tahan. =)
Yattie Nopiah said…
ala murah je GA blue.
brand lain mahal sbb tu xbeli.
casio..mmg mahal!
tp jam yati ni bukan sampai masuk dlm mimpi.ehe.

Popular posts from this blog

Senarai Barang Keperluan Ibu & Bayi di Hospital

Minyak Herba Asmak Vs Ubat Batuk

Tamargo Tablet Supplemen Kurma No.1 Malaysia