Penawar Asma, Semput, Lelah oleh Minyak Herba Asmak

Ramai yang mencari rawatan untuk penyakit asma. Macam-macam juga produk yang di jual sebagai penawar untuk Asma mereka. Kebiasaannya penghidap Asma menggunakan alat bantuan seperti Inhaler untuk membantu mengawal Asma pesakit. Selain daripada Inhaler, pesakit juga boleh mencuba rawatan alternatif dengan menggunakan Minyak Herba Asmak sebagai penawar Asma.

Kenapa saya cakap ianya penawar Asma? Ini kerana kebanyakan pelanggan-pelanggan saya yang menghidapi Asma sangat berpuas hati selepas menggunakan Minyak Herba Asmak secara konsisten dan berdisiplin.

Kali ni saya nak kongsikan cara penggunaan Minyak Herba Asmak yang betul sebagai penawar asma. Saya dapati ada juga pelanggan yang kurang jelas tentang teknik-teknik sapuan minyak MHAM ni untuk kurangkan Asma mereka.

Sebelum tu, saya nak terangkan dahulu fungsi Inhaler ;)


Inhaler


  • Inhaler adalah alat yang mengandungi ubat-ubatan yang diambil dengan cara bernafas ke dalam sejenis alat.
  • Terdapat banyak jenis inhaler dan anggota kesihatan akan mengajar anda cara untuk menggunakannya.
  • Ubat-ubatan dalam inhaler terdapat dalam bentuk aerosol atau serbuk kering.
  • Alat ini membolehkan ubat-ubatan dihantar terus ke paru-paru.
  • Walau bagaimanapun, ia perlu dilakukan dengan teknik dan penyelarasan betul.
  • Bagi sesetengah orang terutamanya kanak-kanak dan warga tua, corong amat berguna untuk memastikan ubat dapat dialirkan dengan baik.

Minyak Herba Asmak Penawar Asma Anda.


Untuk kesan yang terbaik, sapu minyak herba asmak di seluruh leher ke dada dan tengkuk ke bahagian belakang. sapuan hendaklah lama dan kuantiti minyak yang banyak. sapu juga di bahagian bahu kiri dan kanan, belakang lutut, betis dan tapak kaki.

Untuk orang dewasa yang menghidap asma sapukan minyak di belakang badan secara urutan dan tepuk2 sehingga batuk. Untuk hasil yang cepat boleh buat teknik wap dengan menggunakan air panas. Titiskan sedikit minyak ke dalam air panas di dalam besen. Sambil tu sedut wap air panas tu dan minta sesiapa urutkan belakang badan sambil tepuk-tepuk.

Teknik ini hendaklah dilakukan secara konsisten. Ada pengguna yang terus batuk dan keluar muntah lendir bewarna hijau selepas melakukan teknik wap air panas ini.

Untuk tahu lebih lanjut tentang minyak ini WhatsApp saya terus 017-6699787.


Testimoni penghidap Asma









Comments

Saya dah guna minyak herba asmak ni..memanh berkesan..anak tak perlu makam ubat batuk..sapu-sapu je sembuh

Popular posts from this blog

Training di Akademi Maybank

Senarai Barang Keperluan Ibu & Bayi di Hospital

Cerita Umi